Cilie sportsbh 920x613

Cilies BFO:”Jeg kan være fysisk aktiv uden problemer, og jeg føler mig utrolig feminin”

Hvad betyder det for selvværdet at være glad for sin krop? For Cilie, som til daglig studerer, betyder det en del. Og hun opsøgte Roskilde Privathospital, fordi hun ønskede sig en brystforstørrende operation. Læs med her.

Plastikkirurg, Javed Akram og Cilie talte de forskellige muligheder grundigt igennem. Herunder størrelse og form og Cilie fik set resultatet via et 3D-program, så hun kunne se, hvordan hendes krop ville se ud med de nye bryster efter operationen.

Cilie har ønsket sig større bryster siden hun var teenager. Hun ventede længe på, at brysterne kom, men de kom aldrig rigtigt. Så derfor tog hun en beslutning om, at gøre noget ved det og få sit ønske opfyldt.

Hvordan var forundersøgelsen?

“Jeg følte mig enorm tryg efter, at jeg havde været til forundersøgelse hos Javed, jeg blev kun bekræftet i, at det var det rigtige valg for mig. Og det var nogle super søde mennesker her.

Derudover synes jeg også, at 3D-billedet til forundersøgelsen hjalp mig med at se, hvordan slutresultatet ville se ud. Det er meget nemmere at visualisere det på en nøgen krop, end blot i bh. Det hjalp mig med at tage en beslutning – specielt også i forhold til størrelse og form

Cilie til forundersøgelse med Plastikkirurg, Javed Akram
Cilie på Roskilde Privathospital efter forundersøgelsen

Har du oplevet holdninger fra andre i forbindelse med din beslutning?

“Jeg har hørt mange forskellige holdninger fx, at det er decideret tarveligt overfor andre kvinder, at jeg laver om på min krop.

Og så er der andre, der synes, at det er det fedeste valg, at jeg gør noget for mig selv.

Jeg har også fået en masse støtte fra personer tæt på mig fra både venner og min familie. Men det er sådan set lige meget, hvad man vælger at lave om og ikke lave om. Jeg gør det her for mig selv og ikke for nogen anden.

Sygeplejersken giver information om operationsdagen.

Hvordan var operationsdagen?

“Jeg følte mig nervøs og glædede mig til se resultatet bagefter. Jeg havde taget min kæreste og min mor med som støtte. Inden selve operationen talte jeg med en sygeplejerske, som gav mig information om planen for operationen både før, under og efter. Narkoselægen stillede mig en række spørgsmål om mit helbred og almene tilstand, for at sikre sig, at jeg var helt klar til at blive lagt i fuld bedøvelse. Derudover tegnede kirurgen mig op på operationområdet, så han vidste, hvor han skulle lægge snittet.

Efter operationen i opvågningen tog sygeplejersken sig af mig. Jeg følte mig lidt svimmel, men ellers havde jeg minimalt med smerter. Personalet sørgede for, at jeg var smertedækket og for at jeg fik noget godt at spise og drikke efter operationen”.

Cilie i opvågningen, hvor hun får lidt at spise og drikke.

Hvordan har du det her 3 måneder efter operationen?

“Jeg har aldrig været gladere for min krop. Det har givet mig et kæmpe selvtillidsboost, samtidig er mit humør røget til tops.

Efter operationen gik der ikke længe før jeg kunne begynde at gå små ture, og nu kan jeg igen gå lange ture med min hund. Den størrelse implantater, jeg har fået i, er det perfekte valg for mig. Jeg kan være fysisk aktiv uden problemer og jeg føler mig utrolig feminin.

Cilie fik dråbeformede mentorimplantater i, fordi det passede flot til hendes kropsfigur. Og samtidig gav det et naturligt look.

Jeg kunne ikke være mere lykkelig, og jeg er så glad for, at jeg valgte Roskilde Privathospital”

Drømmer du også om at få en brystforstørrende operation, så læs mere her: Få en brystforstørrende operation